ZUBİZU HAKKINDA

ZUBİZU, Doğuş Müşteri Sistemleri kapsamında Doğuş Grubu’nun veri odaklı pazarlama ve sadakat platformu olarak 2014 yılında kuruldu. ZUBİZU, iş birliği yaptığı firmalara müşteri ve veri odaklı analitik pazarlama, çapraz kampanya ve müşteri deneyimi hizmetleri sağlama amacıyla hayata geçirildi.

Ağustos 2020’de ZUBİZU’nun stratejik iş hedefleri ve amaçları doğrultusunda hem ortaklık yapısı hem de şirket ismi yenilenerek “ZUBİZU Bilişim hizmetleri A.Ş.” olarak faaliyet göstermeye başladı. ZUBİZU, bilgi teknolojileri alanında hizmet veren Doğuş Teknoloji ile ödeme sistemleri ve finansal teknolojiler konusunda güçlü deneyime sahip olan Dgpays ortaklığıyla üyelerine verdiği hizmet ağını genişletti. ZUBİZU, iş ortaklarına pazarlama, danışmanlık, reklam, organizasyon, etkinlik, yazılım ve teknoloji alanında verdiği hizmetlerin yanı sıra müşterilerine kişiye özel, hayatlarını kolaylaştıran ve sadakatlerini ödüllendirici deneyimler yaşatmaktır.

DOĞUŞ TEKNOLOJİ HAKKINDA

Doğuş Teknoloji, 2012 yılında Doğuş Grubu şirketlerine bilgi teknolojileri alanında değer yaratma heyecanıyla kurularak, bilişim teknolojisi alanında gerekli her türlü altyapı çalışmalarını, sistemsel ve yazılımsal ürünlerin uyarlamasını hayata geçirmektedir.

2018 yılı itibarıyla Doğuş Grubu dışındaki markalara da bilişim teknolojisi alanında hizmet vermeye başlayan Doğuş Teknoloji’nin uzmanlık alanları arasında; iş süreçlerinin otomasyonu, raporlama, güvenlik ve diğer nedenlerle ortaya çıkan iş ihtiyaçlarının analizi sonucunda belirlenen yazılım ve bilişim sistemi taleplerinin tasarlanması, geliştirilmesi, kurulması, bakımlarının sağlanması, güncellemelerinin yapılması ve sorunlarının giderilmesi yer alıyor. Ayrıca birbirleriyle bağlantılı çalışacak olan sistemlerin düzenlemelerinin yapılması, güvenliklerinin sağlanması, çalışmanın izlenmesi ve anomalilerin raporlanması; danışmanlığının verilmesi ve tüm bu süreçlerin yönetilmesi gibi bileşenler bulunuyor.

DGPAYS HAKKINDA

Dgpays Dünya'nın en yenilikçi finans teknoloji platformunu oluşturmak amacıyla 2017 yılında kuruldu. Dgpays, Ödeme Sistemleri alanında faaliyet gösteren kurumlar, bankalar ve elektronik para kuluşlarına; geleneksel ödeme yöntemleriyle birlikte geliştirdiği dijital platformlar, ödeme geçidi altyapıları, mobil ödemeler, yeni nesil POS ve ödeme kabul eden teknolojiler ile ödeme sistemi ihtiyaçlarını uçtan uca karşılayan finansal teknolojiler sağlıyor. Yeni nesil finansal teknoloji çözümlerinde uzmanlaşan Dgpays, giderek dijitalleşen ve mobil dünyaya entegre olan finansal işlemler için de kurumlar arası köprü görevini gerçekleştiren entegrasyonlar sağlıyor. Dgpays, sağladığı teknolojiler ile bugün milyonlarca kart, binlerce ATM ve POS’a hizmet veriyor.

Değişen finansal teknolojilere müşterilerinin hızlı entegrasyonunu sağlayan DGPAYS, daima yeniliklere açık, esnek ve çevik yönetim anlayışına sahip. Müşterilerinin ihtiyaçlarına odaklı olan yaklaşımı; iyi donanımlı ve bilgili uzmanları, deneyimli yönetimi ile sektörün ihtiyacı olan yenilikçi hizmetleri sağlıyor.

MARKALARIMIZ & HİZMETLERİMİZ

ZUBİZU: Yeme-içmeden modaya, seyahatten otomobile, sağlıklı yaşamdan sanat-eğlenceye kadar farklı yaşam tarzlarına uygun birçok alanda kişiye özel öneri ve içerikler sunan Türkiye’nin ilk yaşam tarzı mobil uygulamasıdır.
ZUBİZU, (perakende mağazalarından restoranlara, zincir süpermarketlerden bankalara, seyahat acentelerinden telekomünikasyon operatörlerine kadar) 15.000’e yakın ticaret noktasında 400’e yakın marka ile üyelerine hizmet vermektedir. Üyeler ilgi alanlarına göre seçili restoran ve mağazalarda kendilerine özel tanımlanan ayrıcalıklardan yararlanmaktadır. Bunların yanı sıra, ZUBİZU kullanıcıların ilgi alanlarına uygun olarak en yeni trendler ve farklı kategorilerde içerikler sunmaktadır. Ayrıca üyeler online restoran ve otel rezervasyonu, bilet işlemleri ve mobil ödeme hizmetlerinden faydalanabilirler. ZUBİZU’nun 3,5 milyona yakın kayıtlı kullanıcısı bulunmakta.

BRANDMAIL: Türkiye’nin izinli veri tabanına sahip ilk ve tek premium mail mecrası Brandmail, seçkin partner kuruluşların veya mevcut üyelerin daveti ile oluşturulmuş izinli veri tabanına sahiptir. (2008)
Brandmail, 600.000A+ AB üyesini ilgi alanlarına uygun olarak seçkin marka ve kurumlar ile buluşturan kişiye özel servis olarak konumlanmıştır. Brandmail ayrıca sanattan spora, seyahatten alışverişe kadar yaşamı keyifli hale getiren özgün içeriklerden hazırlanan Brandlife Newsletter'ı tüm üyelerine haftalık olarak ücretsiz okuma ayrıcalığı sunmaktadır.

BRANDLIFE: Sanat, Seyahat, Moda, Tasarım, Mimari, Gastronomi, Sağlık, Otomobil ve Teknoloji kategorilerinde ilgi çekici, özgün ve en yeni trendlerle dolu lifestyle içerik kaynağıdır. 2008’den 2016 yılına kadar sadece Brandmail üyeleri için hazırlanan Brandlife, zaman içerisinde özgün ve trend belirleyici içerikleri ile dikkat çekerek, kurumlara ‘Private Content’ hizmeti veren bir içerik platformu olarak tanındı.